تشویق کاربران به مهاجرت به ویندوز فون با اپلیکیشن اندرویدی جدید مایکروسافت
نوشته شده توسط : محمود مختاری

جدیدترین اپلیکیشنی اندرویدی مایکروسافت قرار است شما را متقاعد کند که اپلیکیشن‌های ویندوز فون آن‌قدرها که گفته می‌شود کم نیست و شاید بتواند نظر شما را در مورد این سیستم عامل تغییر دهد.

 

ویندوز فون مایکروسافت یکی از سه سیستم عامل برتر گوشی‌های هوشمند است، اما در رقابت با اندروید و آی‌او‌اس برای به دست آوردن سهم بازار تاکنون یک شکست‌خورده تمام‌عیار بوده. اگر از کاربری بپرسید که چرا گوشی ویندوزی را به گوشی اندرویدی و آیفون ترجیح نداده، شاید یکی از پاسخ‌هایش این باشد که تعداد و تنوع اپلیکیشن‌های ویندوز فون به اندازه دو رقیب دیگرش نیست. حال مایکروسافت با انتشار اپلیکیشن اندرویدی جدیدی قصد دارد این تصور عمومی را اصلاح کند.

این اپلیکیشن، که AppComparison نام دارد، تمام اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی گوشی‌تان را بررسی می‌کند و به شما می‌گوید کدام‌یک از آنها برای ویندوز 10 موبایل نیز نسخه ویژه‌ای دارد. برای آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که نسخه ویندوزی‌شان موجود نیست نیز برترین اپلیکیشن‌های جایگزینی را به شما معرفی می‌کند که در ویندوز موبایل قابل دسترسی است.

 

     

 

مایکروسافت با انتشار این اپلیکیشن قصد دارد کاربران اندروید را به مهاجرت به ویندوز فون ترغیب کند. این هدف از توضیحاتی مشخص است که برای این اپ در گوگل‌ پلی استور نیز آمده است. توضیحات این اپلیکیشن با این جمله آغاز می‌شود: «آیا در این فکرید که گوشی اندرویدی خود را با گوشی ویندوزی تعویض کنید؟»

ویندوز فون تقریبا دو سال بود که بسیار راکد بود، اما مایکروسافت با معرفی دو گوشی Lumia 950 و Lumia 950XL، که با ویندوز 10 موبایل عرضه می‌شوند، دوباره به عرصه رقابت با اندروید و iOS بازگشته است؛ البته مانند ویندوز فون 8 در ابتدای راه، فعلا اپلیکیشن‌های معروف محدودی مانند اسنپ‌چت یا جیمیل برای این سیستم عامل وجود دارد.

منبع: جی اس ام

 





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: